miercuri, 27 august 2008

La munte






Am iesit in primul nostru concediu...10 zile la Simon!!! Nu cred ca va puteti inchipui cu cata ardoare am asteptat acest concediu.

Am facut liste, listute cu toate cele trebuincioase, apoi am impachetat timp de o zi, apoi am facut lista cu bagajele pe care trebuie sa le luam si apoi, incarcati cu rabdare si calm am inceput sa le indesam in masina...ati vazut imaginile cu indienii care carau o casa pe bicicleta? Asa arata KND-ul 'al batran in ziua plecarii...

Acolo a fost fantastic, somn pana la 10, liniste, "aier" curat, tanti Aurica - a "bucatarit" pentru noi(cunoscatorii stiu), 'nea Costica izvor nesecat de glume..ce sa mai, primul concediu in familie..din fericire Iarina s-a mai ingrasat, din nefericire si tati si mami s-au ingrasat :(.

Cea mai mare realizare a concediului a fost insa constientizarea mizeriei in care traim...in momentul in care ne-am intors am redevenit doi oameni nervosi, stresati, inraiti...nu mai vrem...noi nu mai vrem strazi pavate...noi ne vrem pe noi inapoi, linistiti, calmi bucurandu-ne de noi, de o carte, de natura...

Niciun comentariu: