joi, 14 mai 2009

Mi-au copt-o
















Da, da, da mi-au rupt si turta, am ramas si fara mot!
Mi-au dat o tava plina cu minunatii din care am ales in ordinea numerelor de pe tricou:
1. Fluier + Ruj
2. Pix
3. Foarfeca.

Asteptam o confirmare a oricarei asa-zise inclinatii :). Pana atunci am inceput sa stalcim cuvinte, pe langa mama, tata, spunem lala(in traducere libera Alo! - ne-am prins de asta dupa ce am vazut-o in repetate randuri cum duce telefonul la ureche si spune raspicat, usor rastit : Lala!), papa, apa, papac(da, da, capac, si il cere singura ca sa il puna pe biberon, pe sticla de vitamine, etc), Tipsy(ei bine nu ii iese exact Tipsy dar iese un psiiii prelung). Ne-am imprietenit cu Tipsy, o mangaie, o ciupeste, ii baga mana in gurita si ii numara dintii(cred), iar Tipsy sta nemiscata, mai mult chiar vine spre Iarina cand o vede, pai? Nu sunt ele fetele noastre?
In continuare merge tinuta de manunta dar pleaca singura intre punctele de interes din camera :).
Se imprieteneste incetul cu incetul cu olita. Pupa de ti-e mai mare dragul, cu tot sufletul ei!
Stau adesea si ma gandesc cum era viata mea inaintea ei, nu imi mai amintesc, stiu doar ca pe ea am vrut-o dintotdeauna si acum imi umple asa tare sufletul!

Niciun comentariu: