luni, 19 iulie 2010

De concediu

Dupa week-end-uri rupte ba la mare ba la munte in incercarea de a balansa stresul saptamanii cu relaxarea de week-end cat mai departe de capitala si lipsa timpului petrecut in trei am decis ca e momentul pentru o saptamana de balaureala...Am facut bagaje, am tratat copil cu rosu in gat si temperatura si am plecat spre zori albastre cautand ce am gasit :)
Prima oprire - 2 mai/Vama Veche:





Apoi la drum pe la vecini:







La struti, lebede, rate salbatice, pe scurt...Wild Duck:





In Dalboka, la ferma de midii:











Acolo, pe langa faptul ca ne-am acceptat soarta si ne-am minunat de cum sunt altii in stare sa faca ceva in timp ce noi ne afundam tot mai tare, am avut parte de un festin culinar si servicii de exceptie.










V-am spus ca are ceva de nomd in ea, nu?



Ne-am relaxat




Am vizitat plaja din Dalbota







Am facut nudism in Vama Veche :)










Si la final



Episodul II - peripetii prin muntii patriei :)...va urma.

Niciun comentariu: