miercuri, 17 septembrie 2008

Ploua, ploua, ploua...

De 4 zile in Bucuresti ploua, eu stiam ca sunt meteodependenta dar ploaia asta a reusit sa distruga si ultima molecula de buna dispozitie din mine si ma intreb si eu ca baietii de la CCR Who'll stop the rain???
Si mi se pare ca stia Bacovia ce stia. Daca acum un an, cu Iarina la purtator, puteam sa ma pierd in orasul asta gri, sa savurez fiecare strop de ploaie rece si anost, sa beau un ceai cald in Carturesti, sa rasfoiesc o carte si la final sa ma adancesc cu un pahar de vin rosu in bratele Kinderului, anul asta lucrurile stau cu totul altfel...nu mai iesim din casa pe ploaie, stam si savuram ploaia in casa...ma joc frumos cu Iarina, descoperim toate cantecelele copilariei, papam cu lingurita cerealele - si asta ne ia vreo ora!...alte vremi si vremuri dom'le.
In seara asta m-am decis sa aduc Carturestiul la mine acasa, un ceai aromat, o carte buna, un biberon savuros, eu si Iarina in bratele Kinderului.

Niciun comentariu: