miercuri, 22 octombrie 2008

Pentru ca

Pentru ca sunt ceea ce sunt doar pentru ca tu ai fost mereu langa mine, pentru ca iti simt lipsa in fiecare secunda cand nu sunt cu tine si pentru ca ma simt atat de implinita cand sunt cu tine, pentru ca ma asculti de fiecare data, pentru ca simti cand imi e bine si cand nu, pentru ca stii sa faci si cele mai rele lucruri sa para nimicuri, pentru ca am ajuns sa apreciez momentele tale de tacere si pentru ca nimeni nu ma alinta mai frumos decat "Ali", pentru ca te-am sunat sa iti spun ca te iubesc si m-ai intrebat ce altceva e nou, pentru ca Iarina gangureste cel mai frumos cu tine, pentru ca daca as fi putut sa imi aleg un tata nu puteam sa imi aleg altul mai bun, pentru ca nu imi pot imagina viata fara tine, pentru asta si pentru un milion de alte motive TE IUBESC!!!!

Niciun comentariu: