vineri, 6 februarie 2009

Zise Zdreanta in gandul lui...

Cred ca mi-am facut o imagine de fata buna, iar Kinder de baiat bun, am ascultat pe toata lumea, am ajutat pe toata lumea, am primit sfaturi de la toata lumea fara sa ne dam destepti sau sa strambam din nas...ce sa mai, am fost aia buni!
De ceva vreme am inceput insa sa ne ghidam dupa un sfat care s-a dovedit a fi "datator de liniste", respectiv...sa facem in viata numai lucruri care sa ne aduca si noua placere, nu o sa mai fac nimic doar de dragul celorlalti, sau pardon, exista cateva persoane, foarte putine, pentru care o sa fac orice. O sa devenim mai egoisti ca se pare ca asta e calea fericirii in viata!Si clumea, e chiar foarte bine!
Si uite cum, exista si in asemena conditii niste nesimtiti care continua sa comenteze actiunile mele si ale familiei mele, niste oameni demni de mila care insa au pretentia ca pot sa sfatuiasca si sa judece. Ei uite nu, sau nu cu noi, ei intre ei da, asta ca sa nu se plictiseasca.
Da, sunt suparata, imi e sila de genul asta de oameni si comportamente.
Suntem selectivi...cica face bine la ten! Si Iarina creste sanatos!

Niciun comentariu: