joi, 25 martie 2010

Junioru'

So, Junioru'in vizita. Iarina manifestandu-si vizibil bucuria, el vizibil marcat de bucuria ei si incercand sa depaseasca oarecarea reticenta pe care o are fata de copii in general - intre noi fie vorba cred ca s-ar descurca binisor cu ea.
Ies in curte sa faca o partida de "schobal" cu mingea. Eu relaxata imi caut - de parca ar trebui sa caut!!!! - de lucru prin casa. Intr-un final hotarasc sa ies pe afara sa vad ce fac fotbalistii mei. Junioru'vorbea relaxat la telefon in timp ce Iarina, fericita nevoie mare alerga cu o sageata de darts in mana. Eu inghet, si cand imi mai revine sufletul la loc incerc sa balmajesc o intrebare: Si Iarina de unde are sageata asta?
Raspuns relaxat: Care? Asta din mana ei? (de parca ar fi curtea plina de sageti!!!)Aaaa...a gasit-o pe jos, credeam ca voi i-ati dat-o!!!!
Vorba ceea am ramas muta!




Niciun comentariu: