vineri, 19 martie 2010

La noi ca la nimeni

- Kinder, azi imi faci autovaccinul!
- No way Jose!
- My dear, you have to!
- No way!!!!
Ok, lucram la sustinere psihologica si emotionala, poti, gandeste-te ca vei fi nevoit (Doamne fereste!) sa ii faci vreo injectie Iarinei, esti parinte, e bine sa stii sa faci o injectie, poti profita fericit de faptul ca ma ofer(ce inconstienta pe capul meu!) sa fiu cobai, etc.
- Am spus nu, nu ramane! - trebuie sa mentionez ca toata discutia se derula in living, eu tineam o seringa in mana si alergam Kinderu', Iarina ne privea curios si plangea ca vrea si ea vaccin(Sa ma mai plang eu de copil!)
Ok, aplicam, metoda de constrangere. In momentul asta pui mana pe seringa si imi faci vaccinul!(bine, asta este doar ce poate fi repordus aici :))
Si a pus mana, cu palma transpirata, fata livida si glasul stins, dupa ce i-am explicat metoda, in timp ce lent, foarte lent introducea serul:
- Iarta-ma, te rog sa ma ierti, stiu ca doare!
- Baga naibii serul ala odata si lasa scuzele!!!! :)

Niciun comentariu: