vineri, 22 octombrie 2010

Imunizare

So, m-am tot gandit si ma tot tin de ceva vreme sa strang la un loc toate metodele de imunizare folosite la Iarina sau adunate ca le-oi folosi vreodata - cine stie, imbatranesc si mai uit.
Din gama licori, potiuni, siropele, etc:
Ulei de catina - cate 10 picaturipe zi.
Extract hidroalcoolic de maces - cate 2 ml dimineata, diluat in putin apa.
Extract hidroalcoolic de coacaz negru - cate 2 ml la pranz, diluat in putin apa.
Extarct hidroalcoolic de brad - cate 2 ml seara, diluat in putin apa.
Septilin - dimineata si seara, cate 5 ml. Am renuntat la el dupa ce am citit cu atentie prospectul si am vazut cati parabeni contine. So: out of the question!
First defense - dimineata si seara cate 5 ml.
Aller Care(foarte bun pentru copii cu alergii cum e cazul Iarinei) - dimineata si seara cate 5 ml.
Imunorezistant junior - dimineata si seara cate 5 ml/10 zile pe luna din toamna pana in primavara la care se dauga o alta schema de imunizare pe baza de granule homeopate: Oscilococcinum/Echinaceea/Influenzinum.
Sirop pentru intarirea imunitatii homeopat(Saru'mana mama lu'Eva).
Vitamina C - zilnic cate 10 picaturi.
Probiotice.

Nu, nu, nu le-am folosit pe toate odata, le-am alternat.
Nu, nu stiu daca au dat rezultate, daca Iarina ar fi racit mai des sau mai urat. Slava Domnului raceli cu forme urate nu a facut.
Am cautat cat mai mult sa scapam de Bucuresti, mare, munte, aer rarefiat, saline, viata la tara...cei mai buni factori imunostimulatori. Din pacate si astia sunt administrati in cure, alternativ.
Dragoste, multe imbratisari si pupici dragastosi...intaresc foarte tare imunitatea!!! De astea sigur nu voi uita!

Un comentariu:

Andreea Negoita spunea...

Buna ziua ,

Tot caut de cateva zile o schema de imunizare cu ALLER CARE si FIRST DEFENCE si am dat peste site-ul dvoastra .

Am un baiat de 3 ani care prezinta simptome (ne-identificate inca concret) de alergie si i s-a recomandat la un mom dat ALLER CARE pentru 1 luna .
Urmeaza sa-i fac toate testele posibile de alergie pentru identificare dar pana aflu vreau sa apelez la aceste produse in speranta ameliorarii simptomelor lui.

Puteti sa imi spuneti concret schema d-voastra ? In ce perioada se da de regula acest tratament? Cate zile pe luna?

Se pot da simultan ?

Multumesc
Andreea Negoita
negoita_andreea@yahoo.com