vineri, 19 noiembrie 2010

Nerabdare

Pentru ca aseara, obosita rupta fiind si fara chef de jocul ei de seara(devenit un obicei dupa ce stingem lumina), desi isi tinea capsorul pe perna mea si din cand in cand ma mangaia si ma pupa, am repezit-o si am dat bir cu fugitii in celalalt dormitor. Si pentru ca azi, cand s-a trezit, s-a ghemuit in bratele Teei si cand a fost intrebata daca vrea sa ii cante un cantecel a raspuns gangavit: "Tine-ma in brate"... pentru asta eu am avut o zi trista azi si m-am gandit numai la ea, cu asa un dor...
Pentru ca, daca e sa ma gandesc la un cuvand care sa sintetizeze starea mea inainte de a deveni prima oara mama, acesta ar fi NERABDARE. Si pentru ca, totusi, imi pierd rabdarea mai des decat as vrea. Conteaza ca incerc, zi de zi sa repar asta?

Un comentariu:

martienii spunea...

conteaza Alex, conteaza pentru ca altfel am fo doar niste roboti nenorociti