vineri, 23 martie 2012

Iarinisme

Discutie in masina, seara, eu cu ea, in drum spre Medlife din cauza de temperatura crescuta, tuse si muci - aparute brusc si dintr-o data!
-Mami, stii, mie imi place sa merg cu tine la doctor!
- Da mami? Chiar asa?
- Da, da' si cu tati imi place sa merg la doctor!
- (Eu induiosata de ce copil bun aveam ghemuit pe bancheta din spate)Pai da mai mami ca e frumos la doctor, se uita la omuletul din gatul nostru, ne asculta la spate...
- Da, dar nu imi place sa imi faca injectie.
- Pai nu iti face mami injectie (si realizand ca totusi poate va fi cazul vreodata si trebuie sa pregatesc psihic copilul, completez), si, chiar daca iti face injectie, nu doare!
- Ba sa stii ca pe mine ma doare mai mami, ca eu sunt copil mic!

5 comentarii:

Adeliné C. spunea...

Scumpa de ea! Da-i un giga pup din partea mea.

Ali spunea...

:) II dau cu siguranta. Ar trebui sa ne intalnim zic eu!

Adeliné C. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Adeliné C. spunea...

Ar trebui! Aprob eu.

Mereu astept sa mai postezi cate un Iarinism sau vreo poza, o mananc din priviri in timp ce ma inec cu onomatopee de dragul ei.

Spune-i ca-i sunt fanul numarul 1, dupa mami si tati.

Anonim spunea...

salut!
Mihaela