sâmbătă, 5 mai 2012

Acum 4 ani, fiecare in felul lui ne pregateam sa sfarsim marea aventura 2 in 1. Depaseam un prag fizic si psihic pe care nu m-as fi crezut in stare sa il depasesc. Dar am reusit cu brio, a fost experienta vietii mele. Si am reusit numai pentru ca am fost impreuna.
Astazi ne-am plimbat de mana pe o plaja pustie pentru ca asa si-a dorit, ne-a spus ca ne iubeste, am adunat scoici impreuna, a alergat libera si independenta, a suflat in patru lumanarele dupa ce si-a pus dorinta, s-a jucat cu prietenii ei dragi. Azi a fost o zi perfecta, ca fiecare zi ce au urmat zilei de 6 mai 2008. Azi e ziua ei...si a mea, pentru ca si eu cea de azi m-am nascut odata cu ea.
E mare acum, nu mai e botul roz cu ochii lipiti de care m-am indragostit, azi e omuletul meu drag, care ma face in fiecare zi sa ma intreb cine eram eu inainte de a fi ea.
La multi ani fata mea draga! Sa ne traiesti sanatoasa si fericita!


4 comentarii:

Anonim spunea...

Ah ce frumos, aproape ca mi-au dat lacrimile! La multi multi ani sanatosi la amandoua!

//Adina

Matei spunea...

si eu va iubesc cel mai tare

maria spunea...

4 ani??!! Mai, mai, ce zboara timpul. La Multi Ani, Iarina!

Ali spunea...

Multumim!Multumim!