joi, 24 mai 2012

Iarinisme

Pentru Iarina inca suntem inconjurati de Omi si nu Oameni...asa imi place...suna a Micul Print, omi si baobabi :)

De dimineata, inainte sa ne urcam in masina ne-am intalnit cu vecina de langa, care a salutat-o pe Iarina dar Iarina nu a raspuns. Am trecut peste si in masina, in drum spre gradinita am intrebat-o de ce nu i-a raspuns. A tacut, dupa cateva minute de rumegare, imi spune:
- "Nu vorbesc cu ea pentru ca nici ea nu vorbeste cu mine!
- Cum mami nu vorbeste? Ca eu am auzit cum te-a salutat!
- Nu, nu acum nu vorbeste, nu vorbeste cand o strig la gard! :))))))))))))))) "
(Iarina are o pasiune sa vorbeasca zilnic cu Aurica, vecina, la gard, o intreaba cate in cer si soare, ca o cata vorbareata...acum nu e de mirare ca biata femeie a incetat la un moment dat sa raspunda :))

Niciun comentariu: