vineri, 11 mai 2012

Cu ce va incarcati bateriile?

So, in ultima vreme am din ce in ce mai des momente de borderline, cand mi se pare ca e prea mult, ca nu mai fac fata, nu pot sa am si casa curata si rufe calcate si mancare proaspata la copil, si curte ingrijita(a se vedea - Bai, iar trece o zi si cresc buruienile si ne strica zen-ul! :)) si timp valoros petrecut cu copilu si timp de relaxare cu husbandu'. Si asta in cele 5 ore pe care le petrec pana la ora 12 cand adorm lemn. Ideea este ca asa cum apar momentele astea, asa le fac sa dipara. Adica ce? Altele poate si eu nu???
Naspa ca in ultima vreme tot mai multa lume imi spune ca arat rau, obosita... Pe mine chestia asta nu ma afecteaza, ca deh, am renuntat demult sa imi propun sa fiu ravisanta in fiecare zi. Si ma bucur ca mai am prieteni care imi mai spun in fata ca da, incep sa seman cu epava din Costinesti(sper...ca aia din Vama abia se mai intrezareste).
Dar apare intrebarea - Ce fac eu acum?
Ma scutur bine, fac o baie relaxanta, ma joc cu copilu', imi bag picioarele in toate cele ce nu mor daca nu le bibilesc eu, imi pup sotu' cu foc si dimineata, in drum spre birou dau drumu' la maxim la volum!

Nu pot sa descriu starea de dupa! Deci, daca mai sunt rataciti in aceasi stare, recomand calduros...aaaa...pardon...zgomotos!



Niciun comentariu: