duminică, 19 iulie 2009

De week-end
















Ne-am asezat comod in masina, am comandat destinatia Observator, am lasat una bucat tatic cu verisori interesati de modul in care a aparut galaxia acolo, m-am plimbat cu una bucata mamica prin centru, am baut o limonada, am papat pufuleti - as putea rezuma ca am luat masa in oras - si seara am incercat senzatiile pe care le-as avea cu doi fratiori mai mari. Fooooarteee tare!!!!





Sambata m-am balacit ca auzisem de seara ceva de un cod galben, m-am plimbat, am socializat prin parcuri...plin week-endu'.





Vorbesc, foarte mult, nu ma inteleg nimieni..inca!Atat de aici.

2 comentarii:

Adeliné C. spunea...

eu zic deja sa-i faci un id de messenger: iarina_skate . you never know :))

Ali spunea...

:)da, ca incalzire inainte de Iarina motor:)...si apoi o sa o intreb spasit daca mai vine acasa...