sâmbătă, 11 iulie 2009

Din vacanta







Am ramas restanta cu pozele din prima vacanta mai lunga din anul asta...2 mai...10 zile.
La atingerea nisipului, cu picoarele goale, pentru prima oara, Iarina a scos cele mai inspaimantatoare urlete, aceleasi sentimete ii trezeau si valurile, desi, initial, statea la adapost in bratele mele. Pana la final, Iarina s-a imprietenit cu nisipul si apa(mai mult in piscina) iar ele i-au promis ca o asteapta acolo cuminti pana la tomna.
Dupa un an de pauza am reusit ca de Sanziene sa beau o bere in Golful Mic, la ceas de seara, intr-0 atmosfera super relaxanta. Am ascultat Jimi Hendrix in tip ce imi savuram cafeaua la nisip, am dansat seara La Mitocanu' pe plaja in Vama, copilul a fost foarte fericit! As spune ca am bifat o vacanta reusita, foarte reusita.

Niciun comentariu: