vineri, 13 noiembrie 2009

Electoral

Ieri cand am ajuns acasa ma asteptau in casuta postala un top de flyere electorale...cu tovarasul Basescu ranjind satisfacut. Mi-am inhibat greata instantanee care ameninta sa ma cuprinda si am dat sa le scot sa le arunc in tomberon. Am ramas insa blocata cand am vazut cate sunt, nu exagerez, cineva foarte perseverent a insistat sa imi indese in cutia postala un top de flyere, culmea, toate cu aceeasi fata. Cati copaci or fi insemnand toate hartiile astea pe care eu ma pregateam sa le arunc? Si imediat m-am gandit, oare daca as fi primit doar un flyer impactul mesajului ar fi fost mai mic? Ce s-a fi gandit omuletul ala angajat de staff-ul presedintelui in functiune? Nu mah frate ca daca pun doar unul il rataceste, sau poate il arunca, sau poate vrea mai multe sa tapeteze peretii din buda cu ele. Nu, nu, nu ii pun mai multe, sa fie, poate daca nu e convins alegatorul asa il conving, pai? Traim bine, nu? Daca as fi primit doar un flyer ar fi semn de saracie, dar nu, noi traim bine!
Si am stat eu asa cu topul de hartii in mana(am avut grija sa le intorc in asa fel incat sa nu vad fata personajului indreptata catre mine - starea de greata inca ma incerca) si m-am gandit precum Gheorghe in tramvai dupa ce nevasta-sa i-a nascut gemeni, negri amandoi, "Cum .... masii????" Adica, noi suntem in rahat pana la gat, rata somajului creste, pensionarii sunt amenintati mediatic ca raman fara pensii, impumutati ca vai mama noastra, tot sistemul la pamant, da printam flyere si afise electorale in draci! Domnilor dragi, n-am putea totusi sa evitam aceste costuri exagerate si sa ne limitam la cate o brosura infipta in gard? E suficient. Zau ca nu o arunc, am de gand sa o citesc cuminte si sa bag la cap!
Inutil sa mentionez ca azi dimineata la ora 8 a.m. in fata portii - pe trotuar zaceau aruncate alte cateva exemplare...de flyere...oare la cat se trezesc baieteii astia de le impart? Si apoi oare cu cat e platit un angajat Rebu care va veni sa le mature de pe jos...Si oare din ce buget e platit angajatul Rebu? Intrebari la care nu mai astept raspuns demult.

Niciun comentariu: