luni, 17 ianuarie 2011

Precum bancu

Cum p...a ma-sii unu' alb si unu' negru? Asa ma minunez si eu cum la o saptamana de la terminarea tratamentului cu Zinnat (care intre noi fie vorba, pentru viroza - ca asta ne-a tintuit pe noi, e apa de ploaie, ba mai mult- nu a facut decat sa ii slabeasca sistemul imunitar) ne-am trezit cu Iarina mucioasa cu o tuse productiva si temperatura????
Inutil si nici nu vreau sa ma plang ca m-am saturat de nopti nedormite, copil marait, consemn la domiciliu, plictiseala, un blat plin de sticle, sticlute cu siropuri, siropele, tincturi, vitamine, etc...
Altfel, toate zilele de stat in casa au adus in vocabularul Iarinei o gramada de cuvinte noi(din desenele animate, bineinteles), capacitatea de a pune in scena o gramada de piese de teatru (Mami, hai sa ne jucam de-a Scufita Rosie! - serios cred ca se face regizor - tu esti Bunicuta, eu sunt Scufita Rosie si tata e Lupu :)), a invatat pe de rost si povestea celor trei purcelusi, face tot felul de garaje si case din ce in ce mai elaborate din Lego, picteaza si se picteaza*, si, cred ca in lipsa altor parteneri de joaca a inceput sa apeleze la coarda sensibila a noastra stringandu-ne prin casa mamica si taticul!

* Sambata seara a pictat ce a pictat pana a descoperit ca mult mai interesant ar fi daca si-ar picta manutele. Zis si facut, una galbena alta rosie.
- Mami, uite ce panteruta sunt!
- Esti mami, dar hai sa ne spalam pe manute!
- Nu, nu, eu vreau sa vina tati sa ma vada!
- Mami, daca vine tati s-ar putea sa se supere ca te-ai pictat pe manute si sa ne certe!
- Nu, eu vreau sa ii aratam lui tati!
 Liniste cateva minute dupa care, in dreptul barului ii vad fatuca ei perfecta.
- Mami, hai sa ne spalam pe maini sa nu ne certe tati!

De aseara, razboinica din ea a mai scos la lupta o noua expresie: Jap-Jap(Si acum tati vin si iti dau una Jap-Jap, Mananc biscuitii Jap-Jap), ca atare, aseara, la cateva minute se mai auze un Jap-Jap :)

Niciun comentariu: