luni, 31 ianuarie 2011

Salt

In acest week-end am avut confirmarea faptului ca fiecare copil trece prin niste salturi in procesul de dezvoltare. Iarinei nu ii mai tace gura, ia cate o carte in mana si ne povesteste ea "continutul", isi face de treaba prin casa bombanind intr-una cate in cer si stele, urca pana la etaj singura, mandra ca i-am trasat ei sarcina de a-l trezi pe Kinder sa ia micul dejun(da, da, pregatesc micul dejun in week-end! :)) si il avertizeaza de pe scari: Tati! Vin la tine!!!, i-a prezentat Strabunicii Veta fiecare jucarie, fiecare carticica si s-a oferit sa ii cumpere si ei o morsa :), dimineata, somnoroasa , cu pijamalele lalai a dat fuga in celelalt dormitor sa spuna: Buna dimineata Veta bunica!.
Este fenomenala, face niste corelatii care pe mine ma surpind permanent si, recunoaste cifrele pana la 10 - memoria vizuala sa traiasca!


2 comentarii:

martienii spunea...

uau, recunoaste ciferele pana la 10 ! super! Evoiu stie doar sa numere : unu, doi, patru, cinci sau patru sase in functie de raportarea la sistemul binar (zic si eu ca alta explicatie nu am !)

Ali spunea...

:) Bai e o chestie...Iarina srae mereu peste cifra 7!!! Nu pot sa imi explic de ce.