luni, 10 ianuarie 2011

Up to date

Si nu stiu cum fac ca tot restanta sunt mereu, dar cum ziua de 48 de ore, saptamana de 10 zile si luna de un an nu s-au inventat inca, ma multumesc sa stiu ca lucrurile(cele mai multe dintre ele) se pot face si cu delay(asta in varianta nefericita in care lucrurile nu se rezolva - intre timp, dela sine).Cu alte cuvinte, in luna decembrie, dupa Mos Niculae am fost inspirati si l-am primit pe Mos Craciun(ce ciudat e sa vorbesc in ianuarie despre Mos Craciun)mai devreme, am urmat intensiv cursurile de gimnastica, am fost la FTKunde eu Iarina a invatat ce e aia roata hidraulica, am batut parcul Kiseleff si..intr-unul din aceste locuri ne-am intalnit cu EA, VARICELA, cea care ne-a tinut companie de Craciun, ea impreuna cu violetul de gentiana si mixura mentolata. Altfel, forma a fost una moderata, cu eruptie localizata mai mult pe trunchi si cap, doar cateva bubite pe fata. Nu stiu daca dela tratamentul homeopat instituit de urgenta chiar din seara in care doctorita a zambit analizand cele trei  bubite de pe spatele Iarinei si a proclamat victorios "Mda, pare a fi varicela" , dar forma nu a fost una agresiva, temperatura nu a urcat mai mult de 38(cateva zile) si pruritul a fost practic inexistent(in ciuda faptului ca toata lumea se mobilizase sa impiedice copilul dintr-un eventual scarpinat).
Oricum ne-am felicitat ca am ales sa nu o vaccinam pe Iarina(in ciuda istoricului ei de dermatita atopica).
Carantina a fost mai greu de acceptat. Insa cum lucrurile pareau suportabile, ne-am captusit pe final de an si cu o viroza de toata frumusetea, toata familia. Intr-un mare fel, febra, frisoane, tuse, tot tacamul.
Bilantul a fost simplu, in total 3 saptamani de stat in casa, medicamente, peste medicamente, Craciun in cerc restrans(de fapt demult imi doream sa stau de vorba cu Junioru asa cum am facut-o in ziua de Craciun), Revelion in cerc foarte restrans, incalziti de propria febra, fara chef de nimic altceva decat zacut. Abia acum, spre Sf. Ion ne-a revenit sanatatea incetul cu incetul si cu ea si pofta de viata. Asta sa fie singura raceala serioasa pe anul asta si eu ma declar multumita!
N-am facut bilantul lui 2010, in continuare as da orice sa mai intorc timpul cu an, nu stiu daca a fost un an bun sau prost. Stiu ca am pierdut enorm de mult in anul asta, probabil ca am si castigat mult dar in lumina amintirilor nu pot decat sa vars inca o lacrima.
In 2011 vreau sa fim sanatosi si sa ne bucuram unii de altii. Si am inceput bine spun eu, am petrecut ieri, asa ca pentru 82 de ani! Sa ne traiesti Bunica Veta si sa dai noroc cu stranepoata si peste zece ani!


LE - si imagini, aleatoriu, cateva:









Un comentariu:

Adeliné C. spunea...

Vreau acuş în 2011 să vă văd sănătoşi, frumoşi..şi LIVE în mod special.
Pupiloi vouă!