joi, 11 decembrie 2008

Bilant

Cheltuieli zilnice : x RON
Cheltuieli cu intretinerea : x RON
Rate banca, leasing etc: x RON
Cheltuieli pentru linistea si fericirea proprie: priceless
Cam la concluzia asta am ajuns si noi intr-un final...si ne-a luat ceva vreme. Sa fi fost comoditatea, lenea, sustinerea altora sau pur si simplu lasitatea, sau toate la un loc dar ne-am fofilat pana acum de decizii mari cautand proverbialul loc caldut.
In sfarsit am luat cea mai importanta decizie din viata noastra dupa decizia de a ne casatori - Iarina nu a fost o decizie a fost pur si simplu un dar divin! - si brusc ne-a cuprins o liniste interioara de nedescris. Ne asteapta un nou inceput extrem de frumos!
Ne gandim de mult la asta, am intors problema pe toate fetele, am analizat pro si contra toate argumentele, ne-am gandit la toti cei din jur fara sa realizam ca noi eram la mijloc...si brusc, intr-o seara am ajuns amandoi la momentul de limpezire: "Ce zici daca? Cred ca e momentul...."
" Da!!!!" , simteam de ceva vreme unul in celalalt framantarile unei decizii dar nu aveam dispozitia sa deschidem subiectul de teama unui lung sir de discutii pe un fond deja macinat de tot ce era in jur. Brusc, am ajuns fara nici un efort la un scop comun...fericirea nu are pret, pe nici un plan!

Niciun comentariu: