marți, 16 decembrie 2008

Mmmmm...iaca vine...

Ca tot visez de ceva vreme cu ochii deschisi la o seara in care sa adorm linistita in bratele Kinderului, sau ca lenevim cu un pahar de vin uitandu-ne la un film inchiriat intr-o dupa-amiaza de week-end si astea fara teama ca se trezeste Iarina sau ca e ora ei de masa sau ca trebuie sa ne jucam. Mi-am dedicat tot timpul ei si sunt foarte fericita, as fi insa ipocrita sa nu recunosc ca nu visez la o evadare in doi - evadare in care bineinteles ca o sa mor de dorul ei.

Acum, cu doua bilete de avion in buzunar starea mea s-a schimbat, nu conteaza ca mai e mult pana la week-end-ul prelungit departe de casa doar eu si Kinder, nici ca pana atunci s-ar putea sa ma rapuna potentialul dor de copil si sa decid ca mai bine plecam in formula completa...pur si simplu ma furnica talpile. Deci dragii nostri...partieeeee....ca venim!

Si ca o coincidenta, in drum spre casa ce imi aud urechile la radio....ei, da...Marcy Playground - Sex and Candy...am luat-o razna cu gandul la noptile albe invaluite in fum, vin si cafea, la diminetile tarzii cand leneveam fara un scop anume, la scarile de la National unde asteptam sa se stranga gasca, la cate si mai cate....si apoi brusc m-am transpus in timp...astept cu ardoare prima evadare. Stati linistiti, o sa ne facem de cap in limitele bunei cuviinte asa ca...ramanem in continuare doua fiinte responsabile...ce suntem! Hac! Ca doar tre sa responsabilizam si pe altii!
Va pupam dulce dragii nostri si abia asteptam intalnirea...pregatiti vinul la rece!

Niciun comentariu: