luni, 8 decembrie 2008

Week-end plin











Am avut un week-end incarcat...un week-end in familie plin de veselie si voie buna!




Sambata am scos-o pe Iarina la MTR, poate poate dam peste Mos Nicolae, ne-am plimbat, am mancat turta dulce, am fost surprisi de voiosia cu care Iarina a asistat la dansul caprei. Toti parintii isi tineau copii in brate sa nu cumva sa se sperie de fanfara, tobe, capra galagioasa si ursii masivi...ei bine, noi eram in culmea fericirii, cum a auzit fanfara Iarina a inceput sa chiuie iar la Ta-ta-ta caprita ta era deja in mediul ei!...Are mama o fata vesela foc!




Ne-am plimbat ce ne-am plimbat si...ce sa vedeti? Am dat si peste Mos Niculae - ei nu era el chiar Niculae, nici prea mos nu era, era de fapt un expozant din Suceava dar tare ne-a placut de el si Iarina a intins bratele sa se duca la el. Puteam sa ma impotrivesc dorintei copilului? Si iat-o aterizata in bratele domnului mangaindu-i de zor barba stufoasa...tare greu am dezlipit-o de acolo, ca deh...moldovean la moldovean trage :)




Seara am petrecut-o in familie, Iarina a stat cuminte pe scaunelul ei si a asistat-o pe strabunica la framantatul cozonacului, cred ca si-ar fi dorit si ea o feliuta, dar deh...mai asteptam putin!




Cu ocazia asta am mai observat inca odata cat de fericita este cand e inconjurata de alti copii, chiuie, rade, intinde manutele sa ii prinda. Tare bine e sa fii singura fetita din familie, fata lui mami, a lui tati, nepotica lui Ticu Piticu, stranepoata lui bunica, cel mai dulce copil pentru matusica si partenerul inca "mic, si nu intelege nimic!" al baieteilor neamului.




Ca sa incheiem week-end-ul apoteotic, duminica am scos odorul la shopping...prima iesire a Iarinei la Mall...Kinderu' a concluzionat dupa ce a vazut-o cum intinde manutele catre toate hainele de pe rafturi: O sa ne manance urechile!




Ne-am simtit tare bine in zilele astea, a fost un week-end perfect cu un copil fericit si doi parinti relaxati, mai vrem!!!!

Niciun comentariu: