joi, 11 decembrie 2008

Prima febra

- Matei, mi se pare ca frige!
- Da, si mie mi s-a parut calduta...
Ok, ma duc linistita sa pregatesc pui de kinder pentru baita si zic ca n-ar fi rau sa vad daca instinctul de mama se dovedeste a fi real...38.5...ups...nu e bine! Nu tu mucisori, nu tu raguseala, nu tu tuse...si totusi Iarina frigea. Baita, joaca, laptic, inca o incercare...38.7..uuuuupppsssss!
Luam rapid decizia sa administram un Panadol de control si sa urmarim evolutia. Toata noaptea am vegheat sobita - frumos de altfel ca am avut ragaz si dispozitie sa mai stam si noi de vorba ca pe vremuri - la ora 6 38.9. Gata, sunam medicul. Asteptam intalnirea de seara, pana atunci, Panadol si Nurofen alternativ. Iarina somnoroasa si fara chef de joaca, s-a bucurat totusi ca a stat o zi intreaga cu mine.
Seara, verdict...rosu in gat...tratam.
Am trecut bine peste prima febra. Iarinei i-a revenit cheful de joaca si continua sa ne distreze cand da din cap in semn de NU in momentul in care ii ceri ceva....

Niciun comentariu: