duminică, 4 ianuarie 2009

2009

Ce am invatat in 2008:

- ca in ciuda momentelor de panica sunt o mama minunata;
- ca cele mai importante lucruri din viata mea sunt oamenii care ma inconjoara;
- ca pot sa iubesc neconditionat si ca tocmai aceasta iubire imi da cele mai mari satisfactii;
- ca fiecare om e diferit in felul lui si pana nu ii accepti asa cum sunt nu ii poti intelege;
- ca sunt lucruri pe care nu le pot rezolva;
- ca razboaiele nu se castiga sau se pierd, ca nu fac decat sa erodeze;
- am invatat sa imi asum toate intamplarile si deciziile din viata mea fara sa caut alti vinovati;
- am invatat ca decat o viata calduta prefer un moment de nebunie si fericire maxima;

Ce imi propun pentru 2009:

- sa ma rog mai mult si sa am mai multa credinta;
- sa invat ca fiecare incercare are un final, dupa care va mai veni o incercare careia va trebui sa ii fac fata;
- sa incerc sa nu mai disper - aici am mult de lucru;
- sa ofer mai multa dragoste celor din jur;
- sa continui sa ofer fara sa astept sa primesc ceva in schimb;
- sa ma rup de trecut si sa privesc cu incredere in viitor;
- sa ma mut intr-o casa luminoasa, care sa fie mereu plina de oameni dragi;
- sa fiu mereu alaturi de Iarina cand adoarme si cand se trezeste, sa o tin de manuta cand face primii pasi;
- sa ii spun Kinderului in fiecare zi ca il iubesc si ca fara el nu as mai fi eu;

Imi doresc sa fim sanatosi si foarte norocosi anul acesta!!!

Niciun comentariu: