vineri, 16 ianuarie 2009

De week-end

Iar n-am dormit...desi speram sa nu se ajunga la asta, azi noapte Iarina a adormit cu sosetele in maini...a incercat sa se scarpine si asa, dar nu a mai reusit sa isi lase semne, somnul nostru a fost la fel de nelinistit, dimineata aveam senzatia ca m-am trezit dupa o crunta betie...hehe...unde sunt vremurile ale????
Un coleg de-al Kinderului, nestiind toata tarasenia cu Iarina a auzit o frantura de conversatie de-a lui in care spunea ca azi noapte i-a pus Iarinei sosetele in manute...intrebarea - de altfel pertinenta - a sunat asa: Asa frig aveti in casa?...nu poti sa nu te amuzi, eu am ras prosteste vreo 5 minute.
Cu alte cuvinte, cu riscul ca va veti intari convingerea ca am devenit asociali de cand suntem parinti - cei care aveti deja copii, spuneti saru-mana parintilor care va ajuta, cei care nu, mai asteptati putin inainte sa dati cu pietre :) - asteptam un week-end de revenire daca se poate spune asa. Cu alte alte cuvinte, pe Iarina o asteapta prima zi de vacanta, maine o plasam la bunici, cu conditia sa fie relativ bine!!!! Iar noi....dormim!!!!!
Revin cu povestiri, sa vedem daca Iarina o sa vrea sa imi spuna ce nazbatii a facut in casa bunicilor si daca i-au fost satisfacute toate poftele :)

Niciun comentariu: