joi, 1 ianuarie 2009

Revelion











Primul Revelion cu Iarina...cat de linistit a putut fi! Cred ca cel mai linistit Revelion din viata noastra...poate un pic prea linistit pentru gustul nostru. Bunica e bolnava si nu a putut sa vina, bunicu Ticu este si el obosit rau asa ca am petrecut doar cu bunica Veta si Tipsy , mult spus petrecut. La ora 18 s-a luat lumina - ne-am obisnuit deja sa stam in fiecare saptamana macar o seara pe intuneric - de data asta s-a busit transformatorul si daca in mod obisnuit avaria tine 2 ore, cu ocazia revelionului am stat pe intuneric pana la 10 fara un sfert, poate a fost special facut ca sa ne bucuram mai mult de artificii. Iarina, in ciuda faptului ca este iar intr-un puseu destul de urat a fost foarte vesela, nu stim de ce dar ii place la lumina lumanarilor. La ora 24 Iarina adormise deja dupa ce a mancat si a tras si cateva maraieli de control, am facut o poza de familie, am admirat artificiile din oras, ne-am propus sa ne implinim toate visele pe care le avem pentru anul asta, am stins lumina si ne-am culcat. M-am sms-uit si cu nasa Reta dusa la Bruxelles cu nasu' Pantelica, aflata la lumina lumanarilor intr-un restaurant, langa niste morti vii, pe punctul de a se imbata crunt, amuzanta pana si la departare!




Dimineata de dupa a inceput la 7.30, moment in care ne-am felicitat ca am adormit putin dupa 12. Dimineata de cacat, la propriu...




Vorba ceea, cand ti-ai pus ceva in cap, parca toate se intampla in asa fel incat sa te convinga ca esti pe calea cea buna.




Un An 2009 sanatos va doresc! Atat, in rest chiar nu conteaza, asa cum va stiu pe toti aveti parte de toata dragostea!








Pupa Ali pi toti!








P.S. Prima zi din an nu am iesit din pijama, nu m-am spalat pe cap(si se cerea), nu m-am suit pe toace, nu am citit nici un studiu care sa ma faca mai desteapta, am zacut si m-am jucat cu Iarina...oare asa o sa o duc tot anul???

Niciun comentariu: