miercuri, 28 ianuarie 2009

Neverland

Mda...stiu cam ce vreau, am analizat, am cautat, am cercetat si mi-am facut o imagine despre ceea ce vreau, asta ca sa intregeasca imaginea boema pe care mi-am creat-o vis-a-vis de anii ce vor urma...
So, vreau o casa mare, pe o straduta cocheta si retrasa din centrul capitalei, cu camere inalte, geamuri mari, multa lumina, o bucatarie mare cu terasa si o curte interioara in care sa imi beau dimineata cafeaua iar copii sa isi manance micul dejun...vreau sa am un parc in apropiere cu un helesteu plin de pesti viu colorati si un magazinas mic si cochet in drum - genul ala de mini-supermarket de cartier, evetual apartinand unei familii din zona, o cafenea linistita si un magazin de vinuri...Stiu sigur un asemena loc, exista in Budapesta, dar ce sa fac ca nu ma impac cu limba si parca e prea departe si eu prea atasata de familie...ar mai fi si Londra...
Asa, vreau si familia in apropiere, vreau duminici in familie(fara Radulesca!), vreau seri de week-end in care copii sa stea cu buni si noi sa evadam cu prietenii la un vin, vreau dimineti de week-end in care sa ma trezesc fresh, sa inventam tot felul de jocuri, sa pictam, sa coloram, sa o tragem pe Tipsy de coada.
Vreau gradinita in apropiere, vreau frunze caramizii pe asfalt si gazon verde crud imbibat de roua in spatiile verzi, vreau cer senin si raze jucause la orizont, vreau nori grei si vinetii vestind furtuna de vara in urma...
Ce sa fac in sensul asta???

Radeti voi, radeti dar daca gasesc locul asta, si daca gasesc si bagheta magica? Ce va faceti?

Niciun comentariu: