joi, 8 ianuarie 2009

Nu dati in gospodine...

Ma minunam cand eram mica cum reusea mama sa se trezeasca de dimineata, sa pregateasca masa, sa stranga lucrurile prin casa, sa puna lucruri la spalat...cu alte cuvinte sa gospodareasca toata casa pana ne trezeam noi. Mi se parea asa un chin sa te trezesti cand ceilalti dorm si in plus sa mai si exploatezi latura ta de femeie gospodina...
De cand sunt mamica ma trezesc la 6.30-7, ii fac supica Iarinei, pun rufele la spalat, eventual intind masina de rufe puse peste noapte, ii curat fructele, ii aranjez medicamentele de dimineata, fac dus, imi pregatesc toalele de birou, strang toate lucrurile din calea mea care imi deranjeaza ochiul vigilent...nici nu stiu cum pot sa fac atatea lucruri intr-o ora si jumatate! Culmea...imi place!!! Foarte mult! Ma relaxeaza, imi incep ziua intr-un mod util. Suna ciudat, nu?
Si sa stiti ca nu scriu aceste randuri ca sa cresc in ochii Kinderului, el se minuneaza deja de ceva vreme de preocuparile mele matinale...acum am inceput sa ma minunez si eu de satisfactia pe care mi-o aduc!

Niciun comentariu: