luni, 19 ianuarie 2009

De dupa week-end

Nu, n-am reusit sa dormim sambata, chiar deloc. M-am consolat cu o plimbare de 2 ore in super-market-ul de produse naturiste de unde am plecat cu o gramada de bunatati si cu cardu' semnificativ mai usor, Kinderu' a vizitat librariile, ne-am dat intalnire in Amzei, am facut cumparaturile de la tarani, ca in vremurile bune cand la 12 noaptea cumparam cirese si capsuni din amzei si apoi bantuiam bulevardele. De data asta am cumparat morcovei, dovlecei, albitura si pere neaose fara conservanti, nu ne-am mai plimbat pe bulevard ca ne astepta copilu' dar am recunoscut asa putin cate putin in noi pe cei de acum cativa ani...si a fost placut.
Am avut o strangere de inima cand am vazut ca telefonul nu a sunat deloc si nici bunicii nu raspundeam la telefon...Daca o gasim in geam ca iezisorii din poveste?...nu era in geam, era vesela si tragea de zor de mustata bunicului, s-a inveselit si mai tare cand ne-a vazut, ne-a pupat si si-a impins tare capul in fata noastra - Nu mai plecati, da???...Nu mami, nu mai plecam...
In alta ordine de idei i-a prins bine vizita la bunici, si ei, si noua si bunicilor...mai repetam!

V-am spus, nu, ca o iubesc pana la soare si inapoi si iar inapoi si iar inapoi...

Niciun comentariu: